Velkommen til webinar!
De fleste bedrifter har fått en dramatisk endret arbeidsdag. Hvordan klarer man å kommunisere med de ansatte når alt blir snudd på hodet? Hvilken teknologi fungerer best når man har mange ansatte spredt over ulike lokasjoner?
Elkjøp var blant de første bedriftene som tok i bruk Workplace from Facebook. Med flere tusen ansatte i ulike land har dette blitt en kanal som kan nå ut på tvers av landegrenser.
I dette webinaret vil Thea i Cloudworks snakke nærmere med Madeleine og Fredrik i Elkjøp om hvordan de har brukt Workplace som kommunikasjonskanal i en annerledes hverdag. De vil snakke om hvordan kommunisere under kriser, og hvordan verktøyet har blitt en suksess blant alt fra butikkansatte til ledere.
Tidspunkt: onsdag 27. mai, kl 14:00
Webinaret er gratis og vil vare i en 1/2 time - velkommen!
Beklager, webinaret er allerede blitt avholdt!
På webinaret møter du:

Fredrik Meilegård Arnesen
Fredrik Meilegård Arnesen jobber med internkommunikasjon i Elkjøp Nordic og har vært der siden 2015. Han har ansvaret for Workplace og var med å implementere det tilbake i 2016 som en av de første i landet til å ta det i bruk.

Madeleine Schøyen Bergly
Madeleine er kommunikasjonssjef i Elkjøp Norge og har vært i selskapet siden 2012. Hun har vært med på implementeringen av Workplace i 2016, og har frem til nå eksperimentert med forskjellige måter å kommunisere på internt.

Thea Angelo
Thea Angelo er endringsleder og agile coach i Cloudworks, og bistår kunder med å sikre engasjement og full utnyttelse av Workplace. Tidligere jobbet hun for Oslo kommune og var ansvarlig for innføringen av verktøyet til alle ansatte.